reklama

Marketing Zet: Důvěru a spolehlivost pomáhají vybudovat dlouhodobí brand ambasadoři

Recept pro úspěšnou marketingovou kampaň představují osobní přístup, získávání a budování důvěry, spolupráce s brand ambasadory, inovace a sledování nových trendů. Říká to alespoň generální ředitelka D.A.S pojišťovny Jitka Chizzola. Jak se firmě, která na českém trhu působí dvacet let, vyvíjela marketingová komunikace a jaké jsou další předpoklady pro dosažení úspěchu? To prozradila v pořadu Marketing Zet.

Další díly pořadu

Vybudování důvěry, férovosti a dlouhodobosti představovaly pro pojišťovnu D.A.S. důležité body k předpokladu úspěchu. K dosažení těchto kýžených cílů pomohla ve velké míře patnáctiletá spolupráce s brand ambasadorem hendikepovaným cyklistou Jiřím Ježkem, řekla na rádiu Zet Chizzola. Brand ambasador je člověk, jenž se stane tváří značky a reprezentuje ji na různých událostech.

Dalším nezbytným předpokladem pro dosažení úspěchu bylo následování trendů a inovací. Důležité je pak nezaspat.

„Prvních deset let byli naší nejlepší marketingovou kampaní obchodní zástupci. Důvěra přinést nový produkt, který jsme v roce 1995 přinesli na český trh, byla revolucí. Byla to velmi rychlá doba. Z hlediska marketingu byly jedničkou rozhlas a print média. Ještě před deseti lety tyto nástroje marketingu patřily mezi hlavní kanály,“ sdělila Chizzola.

V současné době se situace změnila a pojišťovací firma se musí přizpůsobit mladé cílové skupině, která se pohybuje v rozmezí 25 až 45 let. Z tohoto pohledu se stala důležitým nástrojem PPC reklama (pay per click reklamy neboli reklama za kliknutí – pozn. redakce). Mezi další nástroje patří propojení webových stránek se sociální sítí Facebook nebo video kampaně vybarvující příběhy skrze kanál pro sdílení videí YouTube.

„Na YouTube teď můžete vidět nová videa a příběhy. To je to, co teď používáme. Díky tomu klient pochopí, co představuje právní ochranu. V rámci našich kampaní hodně využíváme všechny nástroje 21. století Takže se snažíme držet krok,“ uvedla Chizzola na rádiu Zet. 

 

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru s generální ředitelkou D.A.S pojišťovny Jitkou Chizzola. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

 

Marketing Zet: Důvěru a spolehlivost pomáhají vybudovat dlouhodobí brand ambasadoři Foto: ČTK/Malý Martin: Hendikepovaný cyklista Jiří Ježek

reklama

Další články

  1. Kampaň vodky Smirnoff si střílí z Trumpa

    Byznys ·

    Americký prezident Donald Trump stále čelí obvinění z napojení na Rusko během listopadových voleb. Celou kauzu se přitom rozhodla využít světoznámá značka vodky Smirno…

  2. BBC: Navalného opět zadržela policie

    Společnost ·

    V Rusku došlo k zadržení opozičního vůdce Alexeje Navalného. Stalo se tak poté, co Navalný vyzval své příznivce k nepovolenému protestnímu pochodu v Moskvě. Lidé tak m…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.