reklama

Marketing Zet: V golfu lze nově marketingově zacílit i na lidi, kteří jej nehrají

Na území České republiky byla důsledkem komunistického režimu přerušena tradice golfu. Tento sport se začal v tuzemsku vyvíjet až po revoluci. Marketingový ředitel Prague City Golf Milan Heidler v pořadu Marketing Zet říká, že v Česku ale již několikátým rokem probíhá vrcholný turnaj evropské PGA Tour. Golf v poslední době navíc podle Heidlera začal přitahovat před televizi i laiky a nehráče. Z tohoto pohledu lze marketingově cílit i na ně. 

Další díly pořadu

„Golf se začal v Česku vyvíjet až po revoluci. Do té doby to byl samozřejmě buržoazní sport nehodný jakékoli podpoře ze strany komunistického státu. Takže tam určitě pokulháváme s tím, že nemáme tradici. Sportovci nemají na co navazovat a v Česku se začínalo v podstatě od začátku,“ řekl Heidler na rádiu Zet.

Situace se pomalu mění. Názorným příkladem je pořádání již několikátého ročníku evropské PGA Tour. Do Česka se tak dostávají hráči na evropské i světové úrovni. Golf si již získal své místo i v médiích. Můžeme se na něj dívat i v televizi. Z toho vyplývá, že marketingově lze nově zasáhnout i skupinu lidí, která tento sport nehraje, ale sleduje ho na svých obrazovkách.

Prague City Golf – sportovní areál ale i místo pro outdoorové aktivity

Heidler říká, že samotný resort Prague City Golf na Zbraslavi může navštívit kdokoli. Lze v něm dělat spoustu různých věcí, ať už jde o outdoorové aktivity nebo turistické možnosti. Areálem totiž vede cyklostezka. „Areál je dostatečně rozsáhlý, co se týče prezentace produktů nebo služeb, tak je tam velikánská výhoda v tom, že nejste v uzavřeném prostoru. Když to hodně přeženu, tak tam můžete prezentovat i helikoptéry nebo stavební techniku,“ sdělil Heidler.

Resort Prague City Golf se nicméně snaží nejvíce profilovat jako sportoviště. Na tomto golfovém hřišti si ročně zahraje zhruba 25 tisíc lidí.

Co se týče samotného marketingu, tak Heidler využívá zejména tištěných odborných periodik zaměřených na golf, elektronických médií a sociálních sítí.

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru s marketingovým ředitelem Prague City Golf Milanem Heidlerem. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

Marketing Zet: V golfu lze nově marketingově zacílit i na lidi, kteří jej nehrají Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. BBC: Trumpa vnímá pozitivně pouze Rusko a Izrael

    Společnost ·

    Politika amerického prezidenta Donalda Trumpa je ve světě značně nepopulární. Pozitivně jej vnímají pouze Rusko a Izrael. Podle rozhlasového vysílání BBC World Service…

  2. Královně Alžbětě vzroste plat o 6 milionů liber

    Byznys ·

    Britské královně Alžbětě II. v příštím roce vzroste anuální příjem z veřejných prostředků o osm procent, tedy o více než 6 milionů liber. Podle BBC se tak stalo poté, …

  3. Hudební aplikace Youradio v Česku boduje

    Tech ·

    Hudební aplikace Youradio, která je produktem multimediálního domu Lagardere Active ČR, získala 2. místo v anketě Mobilní aplikace 2017 v kategorii média. Tato aplikac…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.