reklama

Marketing Zet: Volba spotřebitelů a Důvěryhodná značka pomáhají firmám i spotřebitelům

Programy Volba spotřebitelů a Důvěryhodná značka jsou přínosné jak pro samotné firmy, tak i pro spotřebitele. Manažer marketingové skupiny ATOZ Lukáš Matějka v pořadu Marketing Zet říká, že společnostem pomáhají zlepšit pozici na trhu a zvednout prodeje. Spotřebitelům následně usnadní výběr mezi produkty, obchody nebo službami.

Další díly pořadu

Volba spotřebitelů je program zaměřený na produktové novinky, které prošly inovací a během posledního roku a půl byly uvedeny na trh. Důvěryhodná značka se na druhé straně zaměřuje čistě na značky. Konkrétně pak jde o 600 nejsilnějších a nejvíce prodávaných značek v 60 kategoriích. Do nich patří například FM sítě, spotřební zboží, služby, bankovnictví nebo automotive a další. „Co je ale důležité a co mají oba dva programy společného, je to, že v obou programech není žádná odborná porota nebo nějaké složité kritérium, v rámci kterého by byly značky hodnoceny. Programy jsou úplně transparentní a hodnotí to vždy pouze čeští spotřebitelé,“ řekl Matějka na rádiu Zet.

Vítězovům obou těchto programů se vždy posílí jejich pozice na trhu a rovněž jim stoupnou prodeje. Spotřebitelé si na druhé straně mohou snadněji vybrat mezi produkty, obchody nebo službami.

„Krom toho, že se samozřejmě mohou chlubit samotnými logy, mohou je zapojit do své marketingové komunikaci, ale mohou je také zapojit v rámci promočních aktivit, jako jsou letáky, reklamní stojany a podobně. Jejich výrobky mohou být také zviditelněny díky podpoře v rámci doprovodných soutěží, které pořádáme s našimi mediálními partnery. Tam zase mohou fanoušci Volby spotřebitelů a lidí, kteří se těchto soutěží zúčastní vyhrát vítězné výrobky. To pro ně představuje také dobrou reklamu,“ uvedl Matějka. 

Nejde ale pouze o to, že zákazníci vidí tato loga na obalech výrobků nebo se o nich dozvědí díky marketingové komunikaci jednotlivých vítězných firem. Facebooková stránka Volba spotřebitelů například pravidelně informuje o produktových novinkách a aktuálních trendem doma i ze světa.

 

 

Článek obsahuje pouze část z rozhovoru s manažerem marketingové skupiny ATOZ Lukášem Matějkou. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

 

Zdroj: Zet

Marketing Zet: Volba spotřebitelů a Důvěryhodná značka pomáhají firmám i spotřebitelům Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Turecko zablokovalo lidem přístup k Wikipedii

    Společnost ·

    Turecko zablokovalo přístup k Wikipedii - volně přístupné encyklopedii na internetu. Důvodem je obsah, který prezentuje Turecko jako zemi podporující teror. S odvolání…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.