reklama

Nejlepší reklamy Super Bowlu v roce 2018

Super Bowl je každoročně jednou z největších sportovních událostí. Jmenovitě jde o finále amerického fotbalu NFL. Letos se proti sobě postavili New England Patriots a Philadelphia Eagles. Letošním vítězem se stali borci z Philadelphie. Super Bowl ale není pouze sportovní událostí. Lidé se každoročně těší na reklamní blok, v němž nejbohatší firmy představují nejlepší reklamy roku. Jaké se objevily v rámci letošního Super Bowlu? Podívejte se na nové pikantnosti z letošního roku. 

Mohlo by vás zajímat

Rok od roku je získání reklamního prostoru v rámci Super Bowlu dražší a dražší záležitostí. S počtem přesahujícím 100 milionů sledujících diváků pouze z USA se není čemu divit. Portál Sport Illustrated uvedl, že televizní stanice NBC Sports si účtovala za třicetisekundový spot 5 milionů dolarů (105 milionů korun). Jde přitom o částku, do níž nejsou zahrnuty náklady na zpracování samotné reklamy. Náklady za ni se rovněž vyšplhají na horentní hodnoty. Důvodem je skutečnost, že v některých reklamách figurují hollywoodské celebrity, kterým firmy musí zaplatit nemalý honorář.

 

Alexa přišla o hlas, jejího úkolu se zhostily celebrity

 Zdroj: YouTube / CommercialTime

V reklamě Amazonu na inteligentního asistenta firmy Echo si zahrál i samotný ředitel firmy Jeff Bezos. Asistentka Alexa v ní ztratila hlas. Společnost tak musela nalézt řešení. Najala si tak speciální operátory. Nejde však o ledajaké operátory. Staly se jimi totiž na veřejnosti známé celebrity, mezi nimiž figuruje například kuchař Gordon Ramsay nebo světoznámý herec Anthony Hopkins. 

 

Prášek na praní Tide využil služby hrdiny ze Stranger Things

 Zdroj: YouTube / Tide

Reklamy na prášek na praní Tide vypadají nenápadně. Jen málokdo by řekl, že jde o reklamu na prací prášek. Zdá se, že se více hodí na reklamu pro automobily, pivo, diamanty, deodoranty a další. Tide se ale nakonec skutečně pojí ke každé kategorii. Posuďte sami. 

 Zdroj: YouTube / Tide 

Další reklama na Tide je vskutku originální. Vystřeluje si z klasické reklamy na deodorant Old Spice. V českém prostředí by díky Kodexu reklamy (Rada pro reklamu) takováto forma propagace kvůli regulacím neobstála. Vystřelovat si z konkurenční značky je v tuzemsku totiž zakázáno. V USA to funguje ale na výbornou. 

 

Člověk, který nikdy nesmrděl

 Zdroj: YouTube / Febreze

Společnost Febreze a její osvěžovač vzduchu vsadil všechno do příběhu. Pointa pak spočívá v myšlence „Jediného muže, který nezapáchá“. Jde o jediného člověka, který opouští toaletu bez zápachu. Tuto skutečnost potvrzují v dokumentárně raženém příběhu jeho rodiče, bývalý trenér nebo jeho ex.

 

Lexus se spojil s Marvelem a vytvořil komiksovou reklamu

 Zdroj: YouTube / LexusVehicles

V současnosti nelze popřít boom komiksových filmů ruku v ruce se seriály. Tuto popularitu chytla za pačesy v rámci Super Bowlu i společnost Lexus, jež v rámci spolupráce s Marvelem vytvořila poutavou reklamu s Black Pantherem. Ten řídí Lexus LS 500 F Sport. V podstatě jde o dvě upoužávky v jedné, protože 16. února vyjde nový film Black Panther. Toho pak konkrétně ztvární herec Chadwick Boseman. Ten si ostatně střihl i hlavní roli v samotné reklamě na Lexus.

 

Podpoříte lokální podnikatele? Ne? Tak to nepříjemně pocítíte! 

 Zdroj: YouTube / Groupon

Slevový portál Groupon oslovil známou americkou komičku Tiffany Haddishovou, která se otevřeně ptá: „jaký člověk by nechtěl podpořit místní podnikání?“ Reklama si pak všímá bohatého muže, který v telefonickém hovoru říká, že nepodporuje místní podniky. Následně uslyší zvonek, otevře dveře a před domem spatří dva hráče amerického fotbalu. Jeden z nich nakopne balon, který zasáhne movitého muže přímo do žaludku. Haddishová na svoji původní citaci naváže a řekne, „ten se nemůže cítit dobře,“.

 

Battle mezi Dinklagem a Freemanem

 Zdroj: YouTube / Mountain Dew

Dva spřízněné produkty Doritos a Mountain Dew vydaly reklamu, v níž figurují dva herci Peter Dinklage (Hra o trůny) a Morgan Freeman. Dinklage reprezentuje Doritos a Freeman Mountain Dew. Jde v podstatě o bitvu dvou živlů, kdy Doritos reprezentuje oheň a Mountain Dew led. Celou reklamu doprovází poutavá hudba. Nepochybně jde o zajímavý koncept. 

 

Coca-Cola opět spojuje

 Zdroj: YouTube / Coca-Cola

Společnost Coca-Cola opětovně oslavuje rozmanitost. Reklamu pojmenovala „zázrak v nás“. Minutu dlouhá reklama ukazuje, že různí lidé napříč celým světem pijí Coca-Colu. Myšlenka ale ve své hloubi se snaží spojovat celou společnost, což se jí i celkem daří. Nejde ale už v podání Coca-Coly o trochu otřepanou frázi? 

 

Něco pro milovníky Vikingů

 Zdroj: YouTube / Ram Trucks

Společnost Ram Trucks propaguje svůj vůz Ram 1500 pomocí skupiny Vikingů, kteří se s nadšením vydali na Super Bowl v Minneapolis. Reklama má v sobě vtip, který diváci určitě ocení. No, posuďte sami! 

 

Hráči New York Giants předvádějí kreace z Hříšného tance

 Zdroj: YouTube / NFL

Jak oslavit nejlépe touchdown v praxi? To už předvádějí hráči New York Giants Odela Beckhama, Jr. a Eliho Manninga.

 

Lidská verze M&M v podání Dannyho DeVita

 Zdroj: YouTube / mmschocolate

Co by se stalo, kdyby se čokoládový bonbon M&M proměnil ve slavného herce Dannyho DeVita? Dostali jste na něj chuť? 

 

 

Zdroj: Zet

 

Nejlepší reklamy Super Bowlu v roce 2018 Foto: YouTube / Tide

reklama

Další články

  1. Novou jadernou doktrínu USA kritizuje i Čína

    Společnost ·

    Po sobotní kritické reakci Moskvy v neděli dal najevo negativní stanovisko k nové jaderné doktríně USA i Peking. Čínské ministerstvo obrany se podle agentury AP pozast…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.