reklama

„Od impulsu k realizaci prodeje mi stačil týden,“ říká majitelka Marmelády s příběhem

Chtělo to jednu velkou životní ránu k tomu, aby si Hana Šindlerová založila svůj byznys. Zavařování pro ni bylo terapií. Když ji ale rodina a kamarádi dali impuls k tomu, aby své marmelády a džemy začala prodávat, neváhala a za týden už měla svůj stánek na farmářských trzích. „Život je o náhodě,“ říká na rádiu Zet Šindlerová, jejíž Marmelády s příběhem nakupují i čeští top kuchaři.

Další díly pořadu

Před sedmi lety žila Hana Šindlerová se svým manželem a tříletým synem v Německu. Působila na manažerské pozici v oblasti cestovního ruchu a chystala se opět na mateřskou dovolenou. Ze dne na den se však stala matkou samoživitelkou a vracela se zpět do České republiky. „Musela jsem se rozhodnout, co dál….Celý svůj život ráda vařím a jím. Jelikož vaření mě uklidňovalo a byla to pro mě terapie, tak v té době i můj tříletý syn přišel na chuť marmeládám. Přišlo to spontánně. Večer jsem hodně vařila a zavařovala,“ řekla v pořadu Podnikání od A do Zet Šindlerová. 

Skleničky se svými marmeládami pak rozdávala rodině, známým, kamarádů. Ti ji nakonec inspirovali k tomu, aby se tomu věnovala více, než jen jako koníček. „Tenkrát přišla ta památná věta:ʻTy bys to měla prodávat!ʼ To byl takový impuls pro mě k tomu, že jsem se zamyslela a řekla si, že to není vůbec špatný nápad,“ řekla Šindlerová, která zároveň přiznala, že nad nějakým byznys plánem ani nepřemýšlela.

Od tohoto okamžiku ke skutečnému prodeji pak Šindlerová potřebovala pouhý týden. Vydala se na farmářský trh, oslovila jeho manažera a oznámila mu, že chce prodávat své marmelády a džemy. „Já na to nikdy nezapomenu, protože on mi tenkrát tu šanci dal. Ten život je opravdu o náhodách, protože kdyby mi to neumožnil, tak nejsem tam, kde jsem v tuto chvíli,“ vzpomínala.

Z trhů na pulty a do luxusních restaurací

Večer koupit přebytky ovoce od farmářů, přes noc uvařit a ráno prodat na trhu. Takový je koloběh Marmelád s příběhem. Původně měla obavu z toho, aby byla schopna svůj produkt dobře prodat. „Tam to přijde samo a možná i proto, že vy si stojíte za tím, co sami vyrobíte. Vložila jsem do toho srdce, nadšení, lásku, dřinu, slzy, všechno. Pak se mi to úplně jinak prezentovalo a prodávalo,“ řekla Šindlerová.

A právě díky farmářským trhům si jejích marmelád začali všímat i špičkoví šéfkuchaři českých luxusních restaurací. „Hodně mi pomáhají farmářské trhy. Tam mám právě tu možnost prezentovat ochutnávky, mít zpětnou vazbu. Je tam spousta skvělých výrobců, farmářů, pěstitelů. I z těchto top hotelů a restaurací lidé chodí a ochutnávají,“ řekla Šindlerová s tím, že je ráda, že si ji našli sami

 

 

Pořad Podnikání od A do ZET připravuje a moderuje investorka a mentorka Margareta Křížová.

Premiérový díl pravidelného pořadu Podnikání od A do ZET si můžete naladit na rádiu Zet každé druhé úterý krátce po 9:45 na těchto frekvencích. Nejnovější rozhovor s Hanou Šindlerovou si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

„Od impulsu k realizaci prodeje mi stačil týden,“ říká majitelka Marmelády s příběhem Foto: Archiv Hany Šindlerové

reklama

Další články

  1. Facebook vypnul reklamu v celém Thajsku

    Byznys ·

    Sociální síť Facebook vypnula na thajském trhu veškerou reklamu. K tomuto neobvyklému kroku přistoupila po smrti tamního krále Pchúmipchona Adunjádeta, který byl nejdé…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.