reklama

Personalistika Zet: Millennials na trhu práce

„Millennials na trhu práce odrážejí svůj život. Život, ve kterém funguje všechno zrychleně a ve kterém mladí potřebují odpověď na vše co nejdříve. Touží také po velkém prostoru. A možná kupodivu i zodpovědnosti“, říká v pořadu Personalistika Zet Dita Přikrylová, zakladatelka a hlavní tvář hnutí Czechitas. Pořadem na rádiu Zet provázejí konzultanti moderního HR Jiří Landovský a Štěpán Bartyzal.

Další díly pořadu

„Generace millenialls není ničím jiná, než jakákoli jiná mladší generace. Jen způsob práce v kombinaci s pojetím života je trochu jiný. Typickým charakterem milennials je to, že vzhledem k tomu, jak ve světě fungují i vzhledem k sociálním sítím fungují trochu zrychleně, tak chtějí odpovědi a věci hned. A tak se chtějí chovat i v práci. Chtějí hned vidět výsledky své práce. A chtějí co nejrychleji ovlivňovat věci. A chtějí hodně prostoru a zodpovědnosti“

 

K tomu jsou millennials podle Dity Přikrylové kreativní, umějí využívat hodně zdrojů a umí do firmy přinést hodně nových věcí. Tedy za předpokladu, že dostanou důvěru a zodpovědnost.

 

Co se týče komunikace s millennials, i zde se podle Dity Přikrylové též promítá, že chtějí všechno hned. E-mail jakž takž snesou, možná LinkedIn, ale jinak upřednostňují instant messagging, tedy aplikaci typu Messenger, apod. A millennials chtějí odpověď hned. Pokud firmě bude trvat tři týdny, než dá vědět, těžko bude mít šanci, protože trh práce nyní řídí uchazeči, nikoli firmy. A millennials mají nabídek více než dost.

 

Požadavky millennials, a nejen jich, se promítají také do tvorby inzerátů firem. “V současnosti už tolik nefungují, studené, ploché inzeráty. Silné hodnoty firem, které by se měly v inzerátech prezentovat, by měly obsahovat něco víc, než jeden vystřižený odstavec z firemní brožury. Hodnotám musí být věnováno více, nikoli 5 klíčových slov. Důležitý je příběh firmy, ten ji dobře prodává. Třeba také přidaná hodnota pro společnost, příběh zakladatele firmy. Mladí lidé jsou za lidmi. Hledají vzory. Sekce „o firmě“, je tak v pracovních inzerátech nesmírně důležitá“, říká Dita Přikrylová.   

 

Pořad Personalistika Zet připravují a moderují konzultanti moderního HR Jiří Landovský a Štěpán Bartyzal. Pravidelný pořad rádia Zet o moderních trendech v HR je určený pro personalisty i pro firmy.

 

Celý pořad si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: ZET  

Personalistika Zet: Millennials na trhu práce

reklama

Další články

  1. Co člověka v práci spolehlivě naštve nejvíce?

    Společnost ·

    Znáte to. Někdy je vám v práci fajn, rádi si popovídate. Někdy se ale cítíte pod psa. A někdy vás lidi štvou. A nejen lidi. Co zaměstnance v kancelářích vytáčí právě t…

  2. Saúdská Arábie celosvětově omezí dodávky ropy

    Byznys ·

    Největší světový vývozce ropy Saúdská Arábie sníží v září celosvětově dodávky svým zákazníkům minimálně o 520 tisíc barelů denně. Bude tak chtít splnit dohodu producen…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.