reklama

Personalistika Zet: „Rozvoj zaměstnanců je pro nás nutností,“ říká M. Premus z Alzy

Prioritou internetového obchodu Alza.cz je rozvoj pracovníků. Jeho HR director Marek Premus v pořadu HR Magazín řekl, že firma tak každý měsíc vypisuje 40 až 50 interních školení. Důraz na vzdělávání zajišťuje Alze i dostatek kandidátů ucházejících se o volné pracovní pozice. Pořadem na portálu Youradio News provázejí konzultanti moderního HR Jiří Landovský a Štěpán Bartyzal. 

Další díly pořadu

„Obecně jedním z důvodů, proč k nám hodně kandidátů jde a proč nakonec u nás i zůstane, je určitě vzdělávání a rozvoj. Jsme asi dost specifičtí v tom, že máme hodně interních lektorů. Je to i tím, že Alza vznikla jako garážová firma. To znamená, že málo lidí dělalo všechno. Hromadil se pak know-how o všem. Své znalosti tak chceme předávat dál,“ řekl Premus na portálu Youradio News.

Z tohoto pohledu Alza každý měsíc vypisuje 40 až 50 interních školení. Podle Premuse jde o oblast, kterou musí největší internetový obchod v Česku nadále zdokonalovat. Ve spojitosti s tím je zapotřebí vzdělávat lektory, vylepšovat didaktiku a obecně inovovat proces školení.

„Pro nás není možnost se rozvíjet, pro nás je to nutnost. Pokud se u nás člověk nerozvíjí, tak potom firmě nepřináší tolik, kolik by mohl,“ sdělil Premus.

Každý zaměstnanec musí jednou za kvartál splnit tři testy - takzvané badge. V českém překladu jde o odznáčky. Pracovník pak díky tomu Alze potvrdí svoji nově osvojenou znalost. Je zapotřebí, aby si lidé uvědomili, že rozvoj je podstatný a nutný pro samotný růst osobnosti.

 

 

Zdroj: Youradio News

Personalistika Zet: „Rozvoj zaměstnanců je pro nás nutností,“ říká M. Premus z Alzy Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.