reklama

Personalistika Zet: Uchazeči o práci se podobají spotřebitelům, HR se proto hodně kříží s marketingem

V současnosti si lidé rádi vybírají zaměstnavatele a před svými kamarády se následně pochlubí svojí prací. Z tohoto pohledu se chovají jako běžní spotřebitelé. V pořadu Personalistika Zet to říká spoluzakladatel a CEO Proudly.cz Jan Klusoň. Podle jeho slov se tak HR společností kříží ve velké míře s marketingem. Firmy totiž musí v rámci náborových kampaní působít atraktivně a ruku v ruce s tím využívat vhodné marketingové nástroje, mezi něž patří reklamní videa nebo i komunikace na Instagramu. Pořadem na rádiu Zet a na portálu Youradio News provázejí konzultanti moderního HR Jiří Landovský a Štěpán Bartyzal.  

Další díly pořadu

 

Celý rozhovor aktuálního dílu Personalistika Zet si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Youradio News / Zet

Personalistika Zet: Uchazeči o práci se podobají spotřebitelům, HR se proto hodně kříží s marketingem Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Kdo je Kim Čong-unova sestra?

    Společnost ·

    Kim Jo-čong byla od konce Korejské války v roce 1953 první z vládnoucí severokorejské rodiny Kimů, která překročila hranice mezi KLDR a Jižní Koreou. Stalo se tak při …

  2. Odbory požadují od října růst platů

    Byznys ·

    Odbory požadují zvýšení sumy na platy učitelů o 15 procent a růst tarifů ostatních zaměstnanců veřejného sektoru o deset procent, a to už od října. Vyzvaly vládu, aby …

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.