reklama

„Publikum si cení řečníků, kteří upozorňují na vlastní chyby,“ říká Krásná z Blue Events

Ve světě je zájem o trendy digitálního věku. Myslí si to alespoň zakládající partnerka eventové společnosti Blue Events Barbora Krásná, která právě tyto trendy ke své práci používá. O tom, proč lidé nejvíce ocení řečníky, kteří mají odvahu říci své vlastní chyby a proč je důležité získat si k němu osobní přístup, hovořila Krásná na rádiu Zet.

Další díly pořadu

Oblast kolem eventů se do značné míry změnila. Události se profesionalizovaly a jejich organizace je ve větší míře náročnější. Komunikace k zákazníkům je širší i díky sociálním sítím a kvůli tomu, co digitální doba jako celek přináší.

„Dříve se to dělalo prakticky na koleni. Dnes bez velmi dobré technologické podpory vlastně nejde úspěšný event udělat. My máme to štěstí, že léta spolupracujeme s jednou z nejprofesionálnějších firem tady na trhu. S ní jsme dokonce letos získali ocenění Innovation Awards v oblasti eventů,“ řekla Krásná.

Společnost Blue Events se podle slov Krásné specializuje spíše na oborové eventy. Z toho vyplývá, že necílí na jednotlivce nebo samotné firmy. Důležité je pak porozumět komplexně celému oboru, získat informace o nejnovějších trendech a informovat o nich publikum, které konferenci navštívilo.

 

S řečníky je důležité navázat osobní kontakt

Samotné diváky mají pak uspokojit řečníci. Krásná hledá velmi často v řadách světových speakerů, které je zapotřebí na Českou republiku připravit. Domnívají se totiž, že jsme do značné míry pozadu.  Z toho důvodu je potřebný osobní kontakt, který v případě speciálních agentur, které speakery nabízejí, není do jisté míry možný.

„U speakerů, kteří svoji prací dělají výslovně profesionálně, si nemůžete být nikdy jisti, odkud se vrátí. Když se vrátí z daleké Asie a mají za sebou bezesnou cestu, náročný let a absolvovali náročný dvoudenní program, tak nevíte, do jakého rizika jdete,“ sdělila Krásná na rádiu Zet. Pro ní je z toho důvodu přínosnější oslovit řečníka na přímo a dohodnout se s ním později osobně. Překrývání agenturou může být totiž v některých případech do značné míry riskantní.

 

 

Článek obsahuje pouze úryvky z rozhovoru se zakládající partnerkou eventové společnosti Blue Events Barborou Krásnou. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

„Publikum si cení řečníků, kteří upozorňují na vlastní chyby,“ říká Krásná z Blue Events Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.