reklama

Rychlá doba si žádá i rychlé reakce v podnikání

Nerudův citát  „ Kdo chvíli stál, již stojí opodál“ platí v dnešní neustále se zrychlující společnosti dvojnásob. Stejné je to i pro podnikání. V něm potřebujete rychlou reakci a perfektní taktiku k tomu, abyste udrželi krok s konkurencí a utržili i nějaké to prvenství. Jak na to, poradil v pořadu Show me the money ředitel Marketingového institutu Tomáš Poucha.

Další díly pořadu

Je to podobné jako u osobní rychlosti, na kterou přišla řeč v minulém dílu. Stejně jako člověk s vysokou osobní rychlostí, musí mít i rychlé podnikání dobrou reakci, rychlý start a jasné soustředění na cíl. Rychlost podnikání na druhou stranu musí být mnohem více koordinovaná a kontrolovaná než rychlost osobní. „Spousta lidí umí rychle reagovat a rychle řešit věci, ani neví jak. V podnikání nám to fungovat nemůže. Tady bychom měli vědět, jaký krok k čemu vede, jaký pohyb k čemu vede, protože jinak tam vznikne problém,“ řekl Poucha.

Samozřejmě pro všechny oblasti podnikání neplatí stejná potřeba rychlosti. „V zemědělství to možná nebude tak horké jako například v technologiích,“ řekl Poucha. I tak se to podle něj některým průmyslům může hodit občas. Nemusíme být neustále ve sprintu, ale pokud objevíme nějakou skulinu na trhu, tak je dobré vědět jak na to,“ dodal.

A jak tedy na to? Nikoho asi nepřekvapí, že nejdál v rychlosti podnikání je vývoj softwaru. „Tam je nutnost, aby věci byly velice rychlé, aby se to optimalizovalo a šlo se s tím dál. Software už s tím léta pracuje,“ řekl Poucha s tím, že se právě od těchto firem a jejich přístupů se může inspirovat kdokoliv. Například v rychlosti uvádění nových produktů na trh.

Rychle reagovat za pochodu pak všechny firmy musí i na potřeby klienta. Nemusíte se tak bránit změnám a to i přes to, že se obáváte, že častými změnami klienta odlákáte. Pokud to klienta prudí, tak to děláte špatně. Změna musí být k lepšímu. Klient stále musí mít pocit, že se to posouvá,“ řekl Poucha.

 

 

V pořadu Show me the money radí ředitel Marketingového institutu Tomáš Poucha se správným fungováním firmy a jejího byznysu.

Aktuální díl si můžete poslechnout v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

 

Rychlá doba si žádá i rychlé reakce v podnikání Foto: shutterstock.com - ilustrační foto

reklama

Další články

  1. Škodu Kodiaq si už objednalo přes tisíc Čechů

    Byznys ·

    Zhruba měsíc po zahájení předprodeje si nové velké SUV Škody Auto pod názvem Kodiaq závazně objednalo více než jeden tisíc Čechů. Ti přitom ještě neměli možnost si vůz…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.