reklama

Sold Out Biz: Jak nejlépe zvládnout akviziční telefonát s klientem

Obchodní zástupci přinášejí do společnosti peníze a klienty. Jak ale začíná cesta k jejich získání? V našem novém videopořadu Sold Out Biz, který je věnován právě obchodu, bude postupně rozkrývat tuto otázku key account manager Milan Turek. V prvním díle pořadu obchodníkům poradí, jak úspěšně zvládnout akviziční telefonát, který povede ke schůzce s klientem.

Mohlo by vás zajímat

 Shrnutí rad k akvizičnímu telefonování:

  • Cílem telefonátu je domluvit si schůzku, nikoliv prodávat
  • Navrhněte alternativy termínů
  • Nenechte se odbýt námitkami klienta
  • Vezměte si na klienta důležité kontakty. To samé dejte na sebe.
  • Po domluvení schůzky informace krátce zrekapitulujte

 

 

Sold Out Biz je videopořad rádia Zet, který je věnovaný obchodu a obchodování. Mediální konzultant pro klíčové zákazníky Milan Turek v něm dává praktické rady obchodníkům.

 

Zdroj: Zet

Sold Out Biz: Jak nejlépe zvládnout akviziční telefonát s klientem Foto: shutterstock.com - ilustrační foto

reklama

Další články

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.