reklama

Sold Out Biz: Obchod je vždy v první fázi o lidech, byznys je až na druhém místě

Dnešní doba nabízí velice konkurenční a turbulentní prostředí. Z toho důvodu musíme přemýšlet nad tím, jak udržet nebo získat nové klienty. Člověk pak na základě toho musí budovat dobré osobní vztahy. Key account manager Milan Turek v pořadu Sold Out Biz říká, že komunikace s potenciálním klientem musí vždy začínat na úrovni člověk X člověk a až poté byznys X byznys. 

Další díly pořadu

 Shrnutí rad:

  • komunikace s klientem musí začínat vždy na lidské úrovni
  • obchod by měl být až druhou stránkou věci
  • díky přátelským vztahům vás klient jen tak neopustí 

 

Sold Out Biz je videopořad rádia Zet, který je věnovaný obchodu a obchodování. Mediální konzultant pro klíčové zákazníky Milan Turek v něm dává praktické rady obchodníkům.

 

Zdroj: Zet

Sold Out Biz: Obchod je vždy v první fázi o lidech, byznys je až na druhém místě Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

  1. Juncker vyzývá k větší jednotě EU

    Společnost ·

    Předseda Evropské komise (EK) Jean-Claude Juncker ve středu v Evropském parlamentu představil svou vizi budoucnosti Evropské unie. Ve zprávě o stavu společenství se vy…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.