reklama

Wallmarketing: Způsob jak zaměstnance naučit milovat svoji práci

Ve světě marketingu vznikl nový pojem. Jde o takzvaný wallmarketing, který představuje princip permanentní kampaně. Pomocí ní společnost promlouvá k zaměstnancům nebo klientům. Jejím cílem je vzbuzování důvěry a připomínání toho, proč je pozitivní pro danou firmu pracovat. Trendem současnosti je například flexibilita a možnost pracovat odkudkoli. Wallmarketing ale přispívá k tomu, aby zaměstnanci docházeli do práce naladěni vždy pozitivně a s dobrou náladou. Na rádiu Zet o tomto pojmu hovořil ředitel firmy Arkadia Luděk Rychtar.  

Mohlo by vás zajímat

„Dobrý wallmarketing využívá každého okamžiku, který člověk v prostoru stráví. Trendem dneška je flexibilita a práce odkudkoliv, ale troufnu si říct, že 80 % pracující populace bude vždy pracovat a tvořit v kancelářích, v továrnách, u strojů, na svých pracovních místech. A my chceme přispět k tomu, aby na ta svá pracovní místa mohli přijít pozitivně naladěni, s dobrou náladou,“ řekl Rychtar na rádiu Zet.

O firemních informacích nebo kampaních se můžeme dočíst téměř všude. Do značné míry tyto poznatky postrádáme uvnitř samotných firem. Rychtar s ohledem na to říká, že se snaží využít zdi ve firmách tak, aby „promlouvaly úměrně tomu, jak je daný prostor využíván“. Proto je zapotřebí se zeptat na skutečnost, kdo a jak často se v dané místnosti pohybuje.

„S rostoucí dynamikou a pestrostí pohybu roste možnost sdělení. Například v recepci, na chodbách, v kuchyňkách nebo i na toaletách můžeme být velmi sdělní, zajímaví a kreativní. Naopak na pracovních místech směřujeme spíš k dekoraci. V zasedačkách využívaných ke schůzkám s klienty mají smysl příběhy a motivy, které mohou oslovit zákazníka a pozitivně prezentovat firmu ještě před začátkem jednání,“ sdělil Rychtar.

Rychtar informuje o jednom ze svých klientů, kterým je firma Konica Minolta. Podle jeho slov se zdi rozhodli využít k prezentaci historie společnosti. Samotná firma tak efektivně využila místo, pro které není jinak dostatek prostoru. Výrobce motorek Yamaha zase na svých zdech informuje o úspěchu v jiných oblastech. Konkrétní příklad pak představuje oblast hudby. Pomocí Wallmarketingu je pak možné efektivně popsat interakci mezi vyladěnou hudbou a dobře fungujícím motorem. 

 

 

Článek obsahuje pouze úryvky z rozhovoru s ředitelem firmy Arkadia Luďkem Rychtarem. Celý rozhovor si můžete přehrát v playeru výše. 

 

Zdroj: Zet

Wallmarketing: Způsob jak zaměstnance naučit milovat svoji práci Foto: Shutterstock.com

reklama

Další články

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.