reklama

Yahoo kupuje firmu analyzující mobilní data ke zvýšení příjmů z reklamy

Internetová společnost Yahoo koupí startupovou firmu Flurry zabývající se analýzou dat z aplikací pro mobilní zařízení. Podle agentury Reuters se chce Yahoo tímto krokem přiblížit svým konkurentům Google a Facebook v příjmech z reklamy.  podpořit své příjmy z reklamy na mobilních zařízeních, ve kterých stále zaostává za konkurenty Google a Facebook, píše agentura Reuters.

Mohlo by vás zajímat

Ani jedna ze společností dosud nezveřejnila výši částky, za kterou by měla být transakce provedena. Zprávy v médiích nicméně podle serveru BBC naznačují, že společnost Yahoo za převzetí zaplatí 200 až 300 milionů dolarů (zhruba čtyři až šest miliard korun).

Šest let starý startup Flurry pomocí analýzy pomáhá inzerentům zaměřit reklamu na jejich cílové zákazníky. Monitorování jejich aktivit z více než jednoho a půl milionu aplikací ve více než 1,4 miliardě mobilních zařízení po celém světě. 

Společnost Yahoo minulý týden oznámila, že její tržby ve druhém čtvrtletí kvůli slabším příjmům z reklamy meziročně klesly o čtyři procenta na 1,1 miliardy dolarů.

Zdroj: ČTK

Yahoo kupuje firmu analyzující mobilní data ke zvýšení příjmů z reklamy Foto: ČTK

reklama

Další články

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.