reklama

„Z problému jsem vždy v profesní kariéře dokázala vytěžit,“ říká Vignerová

Co tě nezabije, to tě posílí. Svým způsobem jde podle modelky a České Miss Anety Vignerové o klišé. Na druhou stranu jde o pravdivé tvrzení. Pokud totiž přejdete určitou tíživou věc, tak můžete získat i něco navíc. Více se už dozvíte v novém díle pořadu Myšlení první ligy, kterým provází kouč, mentor a bývalý šéf Microsoftu pro Evropu Jan Mühlfeit.

Další díly pořadu

Co vám nejvíce chybí z mládí, když vám bylo sedm nebo deset let?

Mám pocit, že jsem vždy utíkala k tomu hrát si s těmi panenkami. Vytvářela jsem si tam příběhy. Takže občas, když přijedu k neteři a má tam panenky a domečky, tak mám tendenci si s ní hrát a vracet se do dětství.

Vzpomínáte ráda na učitele, kteří vás naučili více než ostatní?

Na základce jsem měla výbornou učitelku na češtinu, ke které jsem ze začátku moc sympatie neměla, protože byla tvrdá. Nakonec jsem zjistila, že to byla nejlepší učitelka. Pak jsem tam měla ještě jednu holčinu, která měla praxi. To byla učitelka, která nás měla na výtvarku a ta byla velmi fajn. Byla taková kreativní, lehce víla a dneska mám s ní možnost spolupracovat a to je úplně paradox. Z té Moravy se někde potkat.

Dokážete si vzpomenout, když jste stála na jevišti a vyhlašovali už tři finální dívky v České Miss 2009, co se vám honilo hlavou?

Já jsem nad tím už přemýšlela dost před tím. Ale myslím si, že jsem chtěla vyhrát, protože tam byla velká ambice toho, že se člověk dostal tak daleko. Určitě jsem si to podvědomě strašně přála, protože ta cesta byla dlouhá a byla i náročná. Já jsem do určité fáze neměla ambice na nějaké vítězství. Čím více se do toho člověk dostává, tak poznává, že zvířecí sklony tam má – tu soutěživost. 

Kdo vás do soutěže přihlásil?