reklama

„Zákazníci jsou důležitým zdrojem energie a entusiasmu,“ říká Trojánek z Pod 7 kilo

Po absolvování studia vymyslel Štěpán Trojánek společně s Romanem Sušankou prodejnu, která lidem nabízí nejskladnější zboží pro cestování. Trojánek v pořadu Podnikání od A do Zet říká, že inspiraci našel v zahraničí. Svým zákazníkům pak nabízí originální výrobky. Jako příklad lze uvést nejlehčí spacák na světě, který váží pouhých 300 gramů. Po sbalení je velký jako grep. Důležitým předpokladem k úspěchu byli podle Trojánka samotní zákazníci - dodali totiž zdroj energie a entusiasmu.

Další díly pořadu

S podnikáním oba dva absolventi začali s ohledem na dnešní zvyklosti trochu netradičně. Otevřeli si totiž kamennou prodejnu. Samotný e-shop spustili až po delší časové odmlce.

„Šli jsme na to od lesa. Většinou se začíná e-shopem. My jsme si ale řekli, že by nás to tak úplně nebavilo a že chceme rovnou kamenný obchod. Jsem za to hrozně rád. Sice je to asi náročnější cesta ale rozhodně i ta zábavnější,“ řekl Trojánek.

Podle něj ze začátku viděli hmatatelnější výsledky. Člověk totiž vidí, jak obchod roste. V druhé řadě se navíc dostane do přímého kontaktu se svými zákazníky. Ti byli podle Trojánka důležitým zdrojem energie a entusiasmu.

„I když ten obchod vypadal z dnešního úhlu pohledu po otevření směšně, tak lidi byli nadšeni a povzbuzovali nás. To nás udrželo,“ uvedl Trojánek na rádiu Zet.

Obchod Pod 7 kilo nabízí nejskladnější a nejlehčí zboží pro cestování. Cestu k němu si zpočátku hledali zakladatelé sami. Nyní dostávají i doporučení na užitečné produkty od zákaznické základny.

„Máme nejlehčí spacáky na světě. Váží necelých 300 gramů, jsou z nejjemnějších japonských látek a z nejlepšího husího peří. Po sbalení je velký třeba jako grep. Když ho vybalíte, tak je najednou obrovsky naditý. Ten model se jmenuje Magic. Když ho vytahuji, tak si občas připadám jako kouzelník,“ sdělil Trojánek.

Trojánek říká, že se snaží pro své zákazníky vybrat jedinečný výrobek. Před samotným zařazením do prodeje se vyzkouší samotná funkčnost výrobků.„Když se něco do toho výběru dostane, tak je to pro ten výrobek svým způsobem prestižní,“ míní Trojánek. 

 

Pořad Podnikání od A do ZET připravuje a moderuje investorka a mentorka Margareta Křížová.

Premiérový díl pravidelného pořadu Podnikání od A do ZET si můžete naladit na rádiu Zet každé druhé úterý krátce po 9:45 na těchto frekvencích. Nejnovější rozhovor s majitelem obchodu Pod 7 kilo Štěpánem Trojánkem  si můžete přehrát v playeru výše.

 

Zdroj: Zet

„Zákazníci jsou důležitým zdrojem energie a entusiasmu,“ říká Trojánek z Pod 7 kilo Foto: Zdroj: Facebook / Štěpán Trojánek

reklama

Další články

  1. V Londýně otevřeli první restauraci nabízející jídlo z 3D tiskáren

    Byznys ·

    V Londýně koncem července na několik dní otevřela první restaurace na světě, jež zákazníkům nabízí jídla „vytištěná“ na 3D tiskárnách. Podnik s názvem 

    Cena americké ropy WTI kvůli obavám z nadbytečných dodávek surovin klesla pod 40 dolarů

    Byznys ·

    Cena americké lehké ropy West Texas Intermediate (WTI) včera klesla o zhruba čtyři procenta a poprvé od dubna se propadla pod částku 40 dolarů za barel. Investoři se o…

Youradionews.cz

Web Zet.cz se mění na Youradio News.

Postupně rozšiřujeme naše zaměření a obsah zpravodajství a přidáváme další funkce. Informace o vysílání rádia ZET najdete na www.radiozet.cz.